به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    میلیونر. عنوانی است که بیشتر ما دوست داریم آن را داشته باشیم. اما آیا اصلاً واقع بینانه است؟

    باور کنید یا نه ، میلیونر شدن هدفی است که می توانید طی چند سال به آن برسید. این همه بستگی به این دارد که شما یک برنامه جدی را عملی کنید. شما باید این طرح را دنبال کنید و فرقی نمی کند 20 سال سن دارید یا 50 ساله هستید. احتمالاً این طرح موفق خواهد شد و اگر درست آن را انجام دهید ، به احتمال زیاد در سالهای آینده میلیونر می شوید.

    متأسفانه ، بسیاری از افراد با خیالی روبرو می شوند که یک راه آسان و سریع برای درآمدزایی زیاد وجود دارد ، بنابراین شما می توانید یک میلیونر شوید بدون آنکه زحمت زیادی برای آن بکشید. اما این یک دروغ مستقیم است و به سادگی مناسب نیست. هیچ کس در دنیا وجود ندارد که میلیونر شود بدون اینکه سخت برای آن تلاش کند. اما اگر برنامه صحیحی را احساس می کنید و جدی و جاه طلب هستید ، تقریباً مطمئناً می توانید میلیونر شوید.

    اکثریت قریب به اتفاق میلیونرها پول خود را سرمایه گذاری می کنند. آیا می خواهید سرمایه گذاری را شروع کنید اما نمی دانید چگونه؟ سپس CopyTrading ممکن است ایده ای برای شما باشد که بتوانید سرمایه گذاران حرفه ای را کپی کنید.

     

    1. درآمد منفعل بدست آورید
    بیشتر میلیونرها دارای چندین منبع درآمد هستند و بنابراین فقط یک کار تمام وقت ندارند. آنها انواع مختلفی از درآمد دارند که باعث می شود "بسیاری از جریانها کوچک باشند ، یک جریان بزرگ را ایجاد کنند". در اینجا ، درآمد منفعل به تصویر می آید.

    اگر قبلاً شغل تمام وقت دارید ، ممکن است وقت بیشتری برای شغل بیشتر نداشته باشید ، بنابراین سرمایه گذاری و درامد انفعالی در نظر بگیرید.

    راه های کسب درآمد منفعل
    روش های مختلفی برای کسب درآمد منفعلانه وجود دارد و من از 2 گزینه پیش رو دارم که می توانید از امروز شروع کنید که درآمد منفعالی به شما می دهند ، بنابراین به ثروتمند شدن نزدیک تر خواهید شد.

    سهام
    معاملات سهام برای مبتدیان - راهنمای گام به گام - pengeskole.dk
    در طول 100 سال گذشته ، سهام عاملی سرمایه گذاری پرسود بوده است که بازده بالایی را به همراه داشته است ، حتی اگر بحران های اقتصادی مختلفی نیز در آن گنجانده شده باشد.

    به طور متوسط ، سهام در طی 100 سال گذشته 7٪ در سال افزایش یافته است و شروع به سرمایه گذاری در سهام عدالت بسیار آسان است.

    اگر می خواهید سرمایه گذاری در سهام را شروع کنید ، می توانید یاد بگیرید که چگونه می توانید در سهام سهام کسب کنید و در اینجا می توانید نحوه دریافت یک نمونه کار رایگان از پیشنهادات سرمایه گذاری که مناسب شما باشد را نیز بیابید.

    اگر وقت یا سود کافی برای آشنایی با تجارت سهام ندارید ، ممکن است بخواهید کپی کردن سرمایه گذاران حرفه ای و معاملات کپی را بطور کامل در نظر بگیرید.

    Crowdlending مورد علاقه شخصی من است. با جمع شدن جمعیت ، می توانید در وام سرمایه گذاری کرده و بازده بالایی را بدست آورید. من خودم بیش از 2 سال در سرمایه گذاری در شلوغ سازی سرمایه گذاری کرده ام و شما می توانید در اینجا سرمایه گذاری کنید که هر ماه به روز می شود.

    با شلوغ کردن جمعیت ، به سادگی می توانید پول خود را از طریق سکوهای وام قرض بگیرید و هر ماه یک درآمد منفعل بدست آورید.

    اگر مایل هستید امتحان کنید ، من فکر کردم شما باید به Mintos بپیوندید ، که بزرگترین پلتفرم جمعیت در اروپا با بیش از 160،000 سرمایه گذار و بازده متوسط 12٪ در سال است ، که بیشتر از آن است که با سهام دریافت کنید.

    از طریق این لینک ثبت نام کنید و برای 90 روز اول 1٪ پاداش خود را دریافت کنید.

    به این ترتیب ، پولی که پس انداز کرده اید در هنگام خواب پول بیشتری برای شما کسب می کند.

    اگر دوست دارید یک درآمد منفعل در املاک و مستغلات داشته باشید ، اما صدها هزار دلار برای خرید ملک برای آن ندارید ، می توانید در املاک و مستغلات با Kameo سرمایه گذاری کنید.
    وقتی در ملک از طریق بستر Crowdfunding سرمایه گذاری می کنید ، می توانید سهم در یک ملک برای 500 کرون دریافت کرده و ماهانه از این ملک دریافت کنید ، درست همانطور که با پرداخت اجاره بها از مستاجرین در ملک خود می خواهید.

    من خودم در Kameo سرمایه گذاری کرده ام و می توانم بستر آنها را که دانمارکی است پیشنهاد کند و بازدهی بین 5 تا 15٪ را ارائه دهد.

    اگر در Kameo ثبت نام کنید می توانید خصوصیات مختلفی را مشاهده کنید که در آن می توانید ببینید که چقدر می توانید به طور بالقوه درآمد کسب کنید.

    2. درآمد بیشتری کسب کنید
    با شرایط اقتصادی امروز ، شما نمی توانید خود را از میلیونر بودن نجات دهید. اولین کاری که شما برای بدست آوردن وضعیت میلیونر باید انجام دهید این است که درآمد خود را کم کم افزایش دهید و سپس تکرار کنید.

    همیشه باید به دنبال راه هایی برای افزایش درآمد خود باشید. این که آیا شما این کار را از طریق کار خود انجام دهید ، جایی که تصمیم می گیرید به سختی کار کنید تا بتوانید دستمزد خود را افزایش دهید ، ارتقاء دهید یا فقط اضافه کاری کنید ، باید سال به سال بر درآمد بیشتری تمرکز کنید. علاوه بر این ، شاید شما نیاز به پیدا کردن یک روش اضافی برای کسب درآمد بیشتر داشته باشید ، جایی که می توانید در کنار شغل خود مقداری پول نقد اضافی کسب کنید.

    آیا می خواهید پول بیشتری کسب کنید؟ بنابراین به 19 بهترین راه برای درآمدزایی در اینجا نگاه کنید که در آن می توانید 19 راه برای درآمدزایی را ببینید.

    3. در سهام سرمایه گذاری کنید و از نرخ بهره بهره مند شوید
    بهترین راه برای میلیونر سرمایه گذاری ، استفاده از اثر نرخ بهره است. نرخ بهره زمانی است که بازده سرمایه گذاری خود را دریافت می کنید و دفعه بعد بازده سرمایه گذاری خود را دریافت می کنید ، از آخرین بازده نیز بهره مند می شوید.

    با اختصاص زمان پول خود برای به دست آوردن تأثیر نرخ بهره و نگه داشتن بازده خود در حد ممکن تا حد ممکن ، شانس درآمد خود در اولین میلیون دلار به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

    یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در جایی که می توانید بیشترین بازده را بدست آورید ، سهام است. در طول 100 سال گذشته ، متوسط ​​بازده 7 درصد در سال بوده و تمام بحران های اقتصادی گنجانده شده است.

    اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه در سهام سرمایه گذاری کنید و کدام سهام را انتخاب کنید ، راهنمای من را بخوانید: در بورس درآمد کسب کنید که در آنجا من به شما نشان می دهم که چگونه یک نمونه کار ساخته شده از خیاط رایگان دریافت کنید و در کجا می توانید برخی از پیشنهادات سرمایه گذاری رایگان را که دقیقاً متناسب با آن هستند ، دریافت کنید. شما.

    4- یک برنامه مالی تهیه کنید.
    یکی از اصلی ترین دلایلی که بسیاری از آنها هرگز میلیونر نشده اند این است که آنها یک برنامه مالی را ننوشتند. تدوین یک برنامه مالی ، شما را مجبور می کند به جای اینکه فقط به فکر یا صحبت بپردازید ، اقدامی کنید. این شما را راهنمایی می کند تا تصمیم های درست بگیرید ، به تمام رویاها و اهداف خود برسید.

    اصولا ، هنگام برنامه ریزی امور مالی ، باید دو نکته را در خاطر داشته باشید. آنها عبارتند از:

    چقدر پول دارید؟
    چقدر پول خرج می کنید؟
    تمام نکته شروع از این دو چیز این است که آنها پایه و اساس وضعیت مالی شما را تشکیل می دهند. وقتی زمان نشستن و نوشتن برنامه را روی کاغذ می گیرید و به طور کامل به آن نگاه می کنید ، در مورد چگونگی هزینه کردن پول ، دید کاملاً متفاوت خواهید داشت.

    هنگام تهیه یک برنامه مالی موارد زیر را در نظر بگیرید:

    با تهیه لیستی از هزینه های شناخته شده خود در صدر بودجه و سپس با درآمد خود که باید در دسته دیگری داشته باشید ، روی آنچه می توانید خودتان را کنترل کنید ، متمرکز کنید.
    با پیش بینی اینکه آینده شما "من" برای زنده ماندن چقدر به آینده خود متمرکز شوید.
    5- تجارت خود را شروع کنید
    در کتاب "درب بعدی میلیونر" که کتابی در مورد میلیونرهای زیادی در آمریکا است ، اسرار زیادی از این میلیونرها نقل شده است که می گویند 75٪ از این میلیونرها خود اشتغالی هستند و تجارت خود را دارند. به عنوان کارآفرین شروع شد. دلیل اینکه باید اگر می خواهید میلیونر شوید ، باید شغل خود را شروع کنید ، زیرا شغل خود را برای کسب درآمد بیشتر افزایش می دهید زیرا کنترل می کنید که خودتان چه میزان درآمد کسب می کنید. مهم نیست که در حرفه خود در حرفه ای که امروز در آن هستید ، چقدر خوب هستید ، شما حتی حقوق خود را هم نمی توانید به عنوان یک استقلال مدیریت کنید.
    نکته دیگر که باعث می شود اگر یک کار تجاری خود را به یک میلیونر ساده تر کنید این است که احتمالاً با کاری که علاقه مند به آن هستید ، تجارت را شروع کنید. هرچه نسبت به آنچه انجام می دهید بیشتر اشتیاق دارید ، بیشتر تعهد خود را به کار خود می دهید و از این طریق موفقیت و پول خود را دنبال خواهید کرد.

    بقیه میلیونرها عمدتاً پزشک ، وکالت و امثالهم با تحصیلات عالی طولانی هستند.

    6. پس انداز خود را خودکار کنید
    اگر می خواهید میلیونر شوید ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که شروع به صرفه جویی به صورت خودکار در هر ماه کنید. به این ترتیب ، هر ماه که حقوق خود را دریافت می کنید ، بخشی از حقوق خود را برای پس انداز یا سرمایه گذاری کسر می کنید. این بدان معناست که شما هرگز بخشی از حقوق خود را نخواهید دید و هرگز وسوسه نخواهید شد که آن را صرف چیزهایی کنید که به زندگی روزمره شما بی ارزش نیستند.

    من پیشنهاد می کنم حداقل 10٪ از درآمد خود را به سرمایه گذاری و 5٪ پس انداز خود انتقال دهید. شما همچنین باید به صورت خودکار هر ماه پول را به پس انداز اضطراری منتقل کنید ، این اطمینان را می دهد که در صورت وجود قبوض عمده پیش بینی نشده ، باز هم پول برای پرداخت هزینه های بیشتر خواهید داشت.

    شما می توانید این کار را با صرفه جویی ماهانه Nordnet انجام دهید ، جایی که می توانید به طور خودکار پول خود را در هر ماه سرمایه گذاری کنید. اطلاعات بیشتر در مورد صرفه جویی ماهانه Nordnet را در اینجا بخوانید.

    7. روی خود سرمایه گذاری کنید و دانش بیشتری کسب کنید
    حداقل 30 دقیقه در روز بخوانید ، برخی از پادکست های مربوطه را هنگام رانندگی بشنوید ، از وسایل حمل و نقل عمومی یا دوچرخه استفاده کنید و ببینید که آیا می توانید برخی از مربیان را در شبکه خود پیدا کنید که بتوانید از آنها مراقبت کنید و از آنها مشاوره بگیرید. لازم نیست در زمینه خود بهترین باشید ، اما باید دانش گسترده ای در مورد مسائل اقتصادی داشته باشید.

    شما باید دائماً سعی کنید دانش بیشتری کسب کنید و در مورد موضوعاتی که می تواند به شما در موفقیت مالی کمک کند ، عاقل تر شوید. بیشتر میلیونرها ماهانه بین یک تا دو کتاب می خوانند زیرا می دانند بهترین کاری که می توانند در آن سرمایه گذاری کنند خودشان هستند. اگر می توانید بین خرید یک تیشرت 300 دلاری ، یا کتابی در مورد کسب درآمد بیشتر ، یا میلیونر شدن انتخاب کنید ، به جای یک تی شرت تصمیم بگیرید که در خود سرمایه گذاری کنید ، که اطلاعات بیشتری در مورد آن نخواهید داشت .

    8- کمتر از درآمد خود خرج کنید و بدهی خود را بپردازید
    اکثر مردم دنیا می دانند که ثروتمندترین مردم جهان به شدت ناخوشایند هستند. آنها برای کارهای طراح یا تجهیزات لوکس در خانه هزینه نمی کنند. آنها از کوپن های تخفیف استفاده می کنند و شناخته شده اند که با خرید اتومبیل های دست دوم و لزوما خرید بزرگترین خانه ، در زیر زندگی خود زندگی نمی کنند ، بلکه به سادگی آنچه را که لازم دارند ، می گیرند.

    علاوه بر این ، آنها همچنین برای مدیریت بدهی های خود شناخته شده اند. اگر آنها بدهی برداشت کرده اند ، اولویت اول آنها پرداخت بدهی خود و متوقف کردن بدهی های اضافی است. اگر بدهی با نرخ بهره بالا دارید ، ممکن است بخواهید در عوض ، چندین وام خود را در یک وام ارزان (تبلیغات) تلفیق کنید.

     
    9. درگیر شدن با میلیونرهای دیگر.
    ما مانند افرادی می شویم که با آنها در ارتباط هستیم و به همین دلیل است که برندگان برنده می شوند. اگر شما دوستان و آشنایانی دارید که ثروتمند و میلیونر نیز هستند ، به جای دوستانی که در حال تماس با شما یا SU هستند و در تلاش برای رسیدن به اهداف هستند ، بیشتر وقت خود را با آنها بگذرانید.
    هرچه بیشتر وقت خود را با مردم سپری کنید ، شانس موفقیت در زندگی تان بیشتر خواهد شد.

    به طور خلاصه ، حقیقت این است که میلیونرها نسبت به طبقه متوسط ​​در مورد پول متفاوت فکر می کنند و از نزدیکی آنها چیزهای زیادی می توان بدست آورد.

    در اینجا نحوه شروع کار آورده شده است
    اکنون که این لیست را خوانده اید ، اکنون بسیار سخت می شود. حالا باید کار را شروع کنید. میلیونر شدن کار سخت است و باید انرژی و وقت زیادی را در آن بگذرانید.

    همچنین می توانید شرط بندی کنید که سرمایه گذاری در cryptocurrency یک تجارت خوب برای شما خواهد بود.

    اولین کاری که شما انجام می دهید این است که از این 9 نکته استفاده کرده و آنها را یک به یک مرور کنید. شما برنامه مالی خود را می سازید و آن را مرحله به مرحله انجام می دهید ، و سپس زمانی را تعیین می کنید که واقعاً باور کنید می توانید میلیونر شوید.

    با این جدول زمانی ، شما می توانید برای رسیدن به یک قدم به اولین میلیون خود ، هر ماه را برای دستیابی به اهداف خود بنویسید. پس از تهیه این لیست ، تازه شروع به کار می کند ، و قبل از این که به اطراف خود نگاه کنید ، میلیونر شده اید و با نرخی حتی سریعتر از آنچه که با آن انجام دادید ، میلیونر بعدی خود را کسب می کنید. برای اولین بار.

    آخرین توصیه من این است: صبور باشید. اگر صبور باشید ، احتمالاً طی چند سال میلیونر خواهید شد.

     

    taherkamali
    يکشنبه 29 دی 1398 - 23:33
    بازدید : 316
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 24
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه